Traduce al gallego o a otro idioma

lunes, 29 de octubre de 2018

CABEZA DE OVO NO SAMAÍN


3 comentarios:

  1. Son a que chega sen hora,
    pero sempre chegará,
    polo buraco do sono
    cando máis quentiño estás.

    Ou pola porta entreaberta
    cando o vento está a bruar:
    podes facer conxeturas,
    mais nunca adiviñarás.

    Esta é a gracia do asunto:
    ninguén pasa sen xogar,
    todos estades rodando
    ata que eu mande parar.

    Comandante arrepiante
    son dos diaños do mal,
    O medo é o meu estandarte,
    Miña espada, a enfermidá.

    Eu vos obrigo a liscar,
    a deixar todo e a todos,
    non hai quen de me burlar,
    aínda te agoches nun tobo.

    Co sorriso descarnado
    e desbocado gallopar,
    comando o camiño de ida,
    que o de volta non o hai.

    ResponderEliminar
  2. Aguzo a miña gadaña
    no cumios altos dos montes
    pra que oias rinchar a chaira:
    chas-chis-chas de negra sorte.

    ResponderEliminar
  3. Son a que son,
    non hai máis;
    pero porque eu existo
    aprendestes a saborear
    a tromba dun so instante,
    dun orgasmo que se vai
    e que ignorades se outrora
    ides poder desfrutar.

    ResponderEliminar