Traduce al gallego o a otro idioma

jueves, 6 de noviembre de 2014

ENGOLADO TRICERATOPS

O Triceratops Lanuxo estaba realmente farto de que os compañeiros do páramo burlásense del sen reserva e chamáseno "face de abano", debido á rechamante gola craneal con ósos epoccipitales que se despregaba maxestosa detrás dos seus cornos maiores. El prefería a súa denominación científica, a máis obxectiva, a que non buscaba comparacións absurdas e limitábase a manifestar o número de magníficos cornos que tiña na cabeza: tres, dous sobre os ollos, e outro, máis pequeno, baixo as fosas nasais ou nariz. O tempo daría satisfacción ás súas aspiracións, pois este extinguido pero famoso dinosauro pasou á historia como triceratops, ou sexa, "tres cornos" en grego. Pero alá por finais do período Cretácico, fai aproximadamente entre 68 e 66 millóns de anos, xa se sabe, o matón da panda era o esculfurido do Tiranosaurio Rei, o seu depredador natural, e ao exuberante pero manso herbívoro tricorne non lle quedaba máis remedio que apertar as corenta filas de dentes a cada lado da súa mandíbula, e aguantarse a vexame e a burla maldicíndose por non ser carnívoro. 
O cine, que sempre traspasa as fronteiras da Ciencia e a probabilidade, si que lle deu ao Triceratops memorables oportunidades de pelexarse co seu rival e ata cravarlle as astas na barriga a aquel fanfarrón agresivo. A que lle encantaba ver era a pelexa de Parque Xurásico, a súa vinganza imposible feita imaxes. Ben, i en honor á verdade, o pacífico Triceratops tamén tiña que confesar aos seus incondicionais siareiros que os paleontólogos descubriran por fin para que servía a súa mítica gola pseudoguerrera: non como ataque e defensa fronte a depredadores, non, senón como coqueta crista coa que levarse de rúa ás femias da súa especie. Ha, ha ha!









El Triceratops Lanuxo estaba realmente harto de que los compañeros del páramo se burlasen de él abiertamente y lo llamasen "cara de abanico", debido a la llamativa gola craneal con huesos epoccipitales que se desplegaba majestuosa detrás de sus cuernos mayores. Él prefería su denominación científica, la más objetiva, la que no buscaba comparaciones absurdas y se limitaba a manifestar el número de magníficos cuernos que tenía en la cabeza: tres, dos sobre los ojos, y otro, más pequeño, bajo las fosas nasales o nariz. El tiempo daría satisfacción a sus aspiraciones, pues este extinguido pero famoso dinosaurio ha pasado a la historia como triceratops, o sea, "tres cuernos" en griego. Pero allá por finales del período Cretácico, hace aproximadamente entre 68 y 66 millones de años, ya se sabe, el matón de la panda era el chulito del Tiranosaurio Rey, su depredador natural, y al exuberante pero tranquilo herbívoro tricorne no le quedaba más remedio que apretar las cuarenta filas de dientes a cada lado de su mandíbula, y aguantarse la humillación y la burla maldiciéndose por no ser carnívoro. 
El cine, que siempre traspasa las fronteras de la Ciencia y la probabilidad, sí que le dio al Triceratops memorables oportunidades de pelearse con su rival y hasta clavarle las astas en la barriga a aquel fanfarrón agresivo. La que le encantaba ver era la pelea de Parque Jurásico, su venganza imposible hecha imágenes. Bueno, y en honor a la verdad, el pacífico Triceratops también tenía que confesar a sus incondicionales seguidores que los paleontólogos habían descubierto por fin para qué servía su mítica gola pseudoguerrera: no como ataque y defensa frente a depredadores, sino como coqueta cresta con la que llevarse de calle a las hembras de su especie. Ja, ja, ja...


No hay comentarios:

Publicar un comentario